Sanningar om mig, heheh..

Har inget att skriva i dag förutom att jag har kommit hem till gävle i dag och var lite med jossan så tänkte skriva några sanningar om mig.. haha. btw så fick jag nya jeans av mamma nu när jag kom hem, jätte snygga, visar nångong när jag har dom på mig!







*Jag behandlar mina hundar som om dom vorre mina barn/systrar
*Jag är utseende fixerad
*Jag har en allra allra bästavän
*Hon heter Josephine Wolff
*Jag är nog ganska bortskämd
*Jag är lat när det gäller att städa, hehe :D
*När jag var liten hade jag en ganska anurlunda stil.. kanske jag har nu också på vissa grejer.
*Jag har klastrofobi
*jag har tix.. :S
*Jag blir nog lätt avensjuk tror jag..
*Jag skojar väldigt ofta
*Jag är alltid mig själv och det har jag kommit jävligt lågt med!
*Jag älskar kläder specielt skor
*Jag e snel :D 
*Jag är ap rädd för fåglar!!

Finns en massa saningar om mig men här var några stycken, ska nu försätta titta på film med mamma nu. Puss!




Mina älsklings hundar<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du värkar fett snäll, är du det? haha :D

2010-11-06 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0